tisdag 12 oktober 2010

första inlägget!

Hej alla stekiga bananer!

Det här är en helt purfärsk blogg som jag (amanda) har skapat och tänker driva. Mina gamla bloggar har jag ofta tröttnat på och det har slutat med  att jag aldrig bloggar. Men den här tänker jag ge mig fan på att driva och se till att den blir bra! Jag kan ju berätta lite om mig själv :

Jag heter då amanda och är bosatt i det lilla samhället Hultsfred (det är inte värt att kallas stad). Där går jag i åttonde klass på Albäckskolan. Här i bloggen kommer ni få följa mitt liv med plugg, foto, vänner och annat roligt i mitt liv. Jag ska försöka hålla en så postitiv attityd som möjligt uppe. Inte massa depp. Det är mina problem,inte era :) Jag älskar fotografering och att resa. Det är bland det härligaste som finns enligt mig! Nu har jag inte mycket mer att säga än att, läs bloggen om mitt liv bakom kameralinsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar